تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/03/22 - 11:19
کد خبر: 507439

فیلم| خضریان: پرونده مس رفسنجان نسبت به پرونده هایی که در حال تشکیل است عدد و رقمی نیست

علی خضریان عضو هیأت‌رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی شب گذشته میهمان ویژه برنامه فوتبال برتر بود که در ارتباط با پرونده فساد در فوتبال با میثاقی صحبت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان گفت: این بخشی که در مس رفسنجان می بینید یک تکه کوچک از اعداد بزرگ و کلان است. آن بخشی که می رود شرط بندی و با همکاری بازیکن و مربی و داور انجام شده سرسام آور است. این اتفاقات امیدوارم جلو برود و یک فضای سالمی را تجربه کنیم. خود مجموعه فوتبال هم باید از خودش نگهداری می کرد.

 این گلایه به مدیران اصلی فوتبالی این کشور وارد است که چرا فساد به این گستردگی وجود دارد. حوزه نظارتی باید جدیت بیشتری به خرج می داد برای مراقبت از سلامت فوتبال.... مردم با علاقه فوتبال می بینند اگر بدانند پشت صحنه این برخی دارند فساد می کنند باید شفاف کنیم تا داعیه داران این موضوع دارد دستشان رو می شود نیایند احساسات مردم را مقابل کسانی قرار بدهند که با فساد مبارزه می کنند.


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top